Italba sûrítik gazdái
Overdose energiáját

A tippeltnél jóval lassabban gyógyul Overdose bal első patája, amelyen tályogot találtak, majd azt eltávolították. A világhírű magyar galoppló dunakeszi formába hozó vágtaedzéseire azonban még várni kell. A tizenkét eddigi viadalán veretlen csődört birtokoló három üzletember egyike, Mikóczy Zoltán viszont tudja, micsoda érték van a kezében, hiszen elővigyázatos módon levédette az Overdose márkanevet. S könynyen lehet, hogy hamarosan jön az Overdose energiaital.
A tippeltnél jóval lassabban gyógyul Overdose bal első patája, amelyen tályogot találtak, majd azt eltávolították. A világhírű magyar galoppló dunakeszi formába hozó vágtaedzéseire azonban még várni kell. A tizenkét eddigi viadalán veretlen csődört birtokoló három üzletember egyike, Mikóczy Zoltán viszont tudja, micsoda érték van a kezében, hiszen elővigyázatos módon levédette az Overdose márkanevet. S könynyen lehet, hogy hamarosan jön az Overdose energiaital.
A tulajdonosok egyik elképzelése az, hogy a híres magyar versenyló a későbbiek során energiaitalhoz adja a nevét.

– Arról még nem hallottam, hogy esetleg egy italgyártó cég hasonló tervet forgatna a fejében, de korántsem lepne meg – mondta Mikóczy Zoltán.
– Csakhogy aki ilyesmit forgat a fejében, jó, ha tudja, erről először velünk kell tárgyalnia, ugyanis mi is fontolgatjuk az ötletet. A lovassporttal úgymond sokkal közelebbi kapcsolatban van Mikóczyék másik elképzelése, amelynek valamikori megvalósítása szintén szép bevétellel kecsegtet.
A dunaszerdahelyi vállalkozó elújságolta, egy különleges lótakarmány-keveréket készíttetnének el, s dobnák piacra.
– Mind az ital, mind a takarmánykeverék gyártójáról egyelőre csak gondolkodunk. Ennél jóval fontosabb, hogy a csődör mielőbb jöjjön rendbe – tette hozzá Mikóczy. Geszti Péter reklámszakértő, kreatív igazgató nagyszerű ötletnek tartja a tulajdonosok elképzelését.
– Overdose sikeres, s ha így folytatja pályafutását, miért is ne állná a versenyt a nevével „futtatott” energiaital a többi márkával? – vetette fel Geszti.
– Főként a magyar piacon örvendene népszerűségnek, bár nem kizárt, hogy mivel a lovat más országokban is ismerik, kedvelik, a későbbiek során országhatárainkon túl is piacképes lehet a két termék.

(szs)