Az Eb remek üzleti lehetőséget hozott Király Gábor számára. A magyar válogatott kiváló kapusa az idén, éppen a születésnapján, április 1-jén dobta piacra saját márkás termékeit, élen a védjegyévé vált szürke mackóval.
Amióta a magyar csapat szárnyal a tornán, a 40 éves játékos egész Európa kedvencévé vált, a L’équipe című sportlap odáig merészkedett, hogy a kopaszodó kapust hozta ki győztesen a világ első számú futballistájával, Cristiano Ronaldóval való összevetésében, mondván, a magyar sportember még száz év múlva is példakép lesz, amikor CR7 már rég kimegy a divatból. A világ legnagyobb újságjai foglalkoznak a szombathelyi Királlyal, és persze itthon is hatalmas kedvenc lett. A portugálok elleni csoportmeccs napján például mozgalom indult, hogy aki csak teheti, szürke mackónadrágban menjen dolgozni, és tűzoltóegységektől kezdve a TV2 műsorvezetőin át Zsidró Tamásig rengetegen öltötték fel magukra a jellegzetes ruhaneműt.
– Szombathelyen több bankban például mindenki így ment dolgozni – árulta el a Borsnak Horváth Nóra, a Király Gábor kapusiskola sajtóreferense.
– Olyan óriási volt az érdeklődés, hogy csütörtökön az utolsó darab is elfogyott.
Számot ugyan nem árult el, de úgy tudjuk, körülbelül 1000 darabot gyártottak le, így mintegy 8 millió forintot hozhatott a Király család konyhájára.
– Miután piacra dobtuk a terméket, volt egy érdeklődési hullám, de persze a torna óta indult be igazán az árusítás – mondta.
A nadrágra egyébként Gábor nagyon büszke, kényes a minőségére, márpedig ez olyan termék, amilyet maga is szívesen hord, strapabíró, kényelmes, és még sáros talajon is nyugodtan vetődhet benne az ember.
A K1rály shopban amúgy egyéb termékeket is kapni, sapkát, tornazsákot, kapuskesztyűt, de az Eb-re kiadott póló kelendő még leginkább.
– A szürke mackó pár napon belül újra elérhető lesz, és akár XXL-es méretben is kapható majd – újságolta Horváth Nóra.
Hogy külföldről mennyi megrendelés érkezett, arról nincs információnk, de látva, hogy a norvég, sőt kanadai tévések körében is divatba jött, nem lennénk meglepve, ha szép számmal futna be onnan is több ezer vásárló.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.