Kasszás Erzsi megosztó karakterével valószínűleg még az is találkozott, aki nem néz tévét. Nem beszélve arról, hogy videói és az abból készült mémek járványként terjedtek a neten. De változnak az idők. Nem tudni, mi állhat a döntés hátterében. Balázs Andrea megkeresésünkre szűkszavú válaszából azonban úgy tűnik, szabadulni akar a hirdetés szabta skatulyából.
– Nem szeretnék többé Kasszás Erzsiről nyilatkozni. Vége a karakterének – zárta rövidre a témát a színésznő, akinél a CBA Facebook-oldala csak picivel volt bőbeszédűbb.
„Szeretett Erzsink mostantól a világot jelentő deszkákon folytatja a pályafutását. A CBA-ban mostantól már nem fogsz találkozni vele. De abban biztosak vagyunk, hogy a tévé képernyőjén vagy színházban láthatod még.”
Az üzletlánc új reklámkampányában már Icuka, a boltvezető hirdeti a hárombetűs céget. A karaktert Bach Szilvia alakítja. Ráadásul nem is akármilyen módon: a komika nemcsak énekel, hanem rappel is a bolthálózat nagyszerűségéről. Mindezt neonfényekben pompázó üres bolt kulisszái közt egy komplett tánckarral és arany bevásárlókosárral teszi. A retinába égő látványvilágra azonnal rákattant az internet népe: Icuka klipje egy nap alatt 175 ezres nézettséget ért el a YouTube-on. De ahogy ilyenkor lenni szokott, a kommentelők két táborra szakadtak. Rengetegen kiakadtak a rappelő boltvezető karakterén, felháborodva követelve vissza Kasszás Erzsit, ám sokan vannak azok is, akik már most odavannak Icukáért és alig várják a vele készült reklámfilmeket.
Bach Szilvia lelkiekben mindenre felkészült.
– Kasszás Erzsi után szerintem már semmin nem kell meglepődni. Ezek innovatív, új reklámok, ami egyeseknek tetszenek, egyeseknek pedig nem. Nekem nagyon tetszenek, szerintem kimondottan üdítő színfoltok, amiket a közönség is szeretni fog. Nem tudom, emlékszik-e, hogy Kasszás Erzsi hogyan indult tavaly? Pár hónappal később pedig az ország egyik legkedveltebb karaktere lett – magyarázta Szilvia, hozzátéve, hogy nagyot nevetett, amikor megtudta, hogy rappelnie kell.
– Nem tudtam elképzelni, hogy ez nekem hogy fog menni. De a próbák alatt egész hamar belejöttem, minden egyes percét élveztem. Nehéznek tűnt, de tetszett a zene, és jó volt a szöveg is. Amúgy nem szoktam rapzenét, sem hiphopot hallgatni, de szerintem most már fogok – nyilatkozta a Borsnak az utód.
Így kommentálták a netezők Kasszás Erzsi, Icuka cserét.
Sz. Gábor: „Szekunder szégyent kiváltó audiovizuális környezetszennyezés.”
V Róbert: „Hát, ez nagyon hervasztó. A dal béna. Gyenge.”
D. Tom: „Kár lenne ezt a reklámot metálos feldolgozás nélkül hagyni.”
E. Csenge: „Sose fogom szeretni Icukát. Erzsi a best.”
Elmer: „Úgy látom, a CBA-nál egy koncepció része, hogy minél idegesítőbb, minél szégyenteljesebb, alávalóbb és ostobább reklámja legyen. Nem tudom, kinek jó ez, nekem nem, az biztos.”
K. Zsuzsanna: „Borzalmas. Kasszás Erzsitől meg egyenesen felállt a nem létező szőr a hátamon. Ez az Icuka figura meg, no komment. Azt hiszik, hogy ettől többen bemennek abba a boltba?!”
D. Bence: „Ez szuper, a legeslegjobb reklám! Hajrá, Icuka!”
Gábor: „Bárcsak az árufelhozatal is ilyen jó lenne a közeli CBA-ba, mint ez a dal!”
Bach Szilvia a rappelés elsajátítása után, a forgatáson újabb akadályokkal találta magát szemben.
– Az egész filmet visszafelé vettük fel. Emiatt visszafelé kellett megtanulni a mozgásokat, sőt még a szöveget is úgy kellett felmondani. Az egészet utána- szinkronizáltuk a szájmozgással és a cselekménnyel, ami nagyon érdekes feladat volt mindenki számára. Jó volt látni, ahogy minden egyes apró részlet a helyére kerül, és végül egy ilyen jó reklám lett belőle!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.