Varrónők miatt szünetel Szabó Zsófi vállalkozása

Nem talált olyan alvállalkozókat, akik minőségi munkát tudnának végezni, így egyelőre feladta álmát Szabó Zsófi. Ruhakollek­ciójából azonban majdnem minden darab elfogyott.
Nem talált olyan alvállalkozókat, akik minőségi munkát tudnának végezni, így egyelőre feladta álmát Szabó Zsófi. Ruhakollek­ciójából azonban majdnem minden darab elfogyott.

Hatalmas csinnadratta közepette tavaly tavasszal mutatták be Szabó Zsófi első ruhakollekcióját. A Carnute-ről akkor a műsorvezető úgy nyilatkozott: élete egyik legnagyobb álma valósult meg. A márkának nemcsak tulajdonosa és tervezője, hanem – természetesen – az arca is lett Zsófi, aki férjével, Zsolttal közösen dobta piacra a kollekciót. Az akkor még csak jegyben járó szerelmesek „első közös gyermeküknek” nevezték a vállalkozást. Az első két, tavaszi és nyári garnitúra után azonban, bármilyen nagy is volt a felhajtás, a márka – úgy tűnik – befejezte pályafutását.

Zsófi már sem közösségi oldalain, sem máshol nem reklámozza a termékeket, egy tavaly nyári bejegyzés óta nem frissült az oldal. A nyíregyházi Carnute boltban pedig egészen más jellegű női ruhákkal töltötték fel a polcokat a műsorvezető egyszerű, letisztult szabású kollekciója után.

– Valóban felfüggesztettük a gyártást egy időre – ismerte el lapunk kérdésére Zsófi, azt is elárulva, miért vált meg átmenetileg a korábbi nagy álomtól. – A tavaly nyári Nyerő Páros forgatása, az esküvőszervezés és a későbbi Playback Párbaj felvételei miatt nem volt időm vele foglalkozni. Zsoltival is főleg Budapesten tartózkodunk mostanában, ez is megnehezítette a szervezést. De ami még nagyobb probléma, hogy nem találtunk olyan varrónőt, varrodát, ahol folyamatosan, állandó magas minőségben tudtak volna nekünk dolgozni – magyarázta a fiatal feleség, aki azt is elárulta, a kezdeti nehézségek után sem adta fel, hogy egyszer egy nagy márka tulajdonosa váljék belőle.

– Már vannak terveim egy új kollekcióra, de most elsősorban a tévés feladataimra koncentrálok. A márkának egyébként jó volt a fogadtatása, majdnem az összes darab elfogyott – mondta Zsófi, aki férjével hárommillió forintos kezdőtőkével alapította a céget. A műsorvezető úgy érzi, ez a pénz nem fog elveszni. – A Carnute és a köré épített brand nem veszett el, sőt igen hamar lett erős márka. Így ha lesz új kollekciónk, szerintem az is hamar el fog kelni – érvelt Zsófi.