Norbiéknál a baba is reklámoz

Az öt hónapos Zalán is szerepet kapott Schobert Norbiék új reklámkampányában. Az apró csemete két testvére és szülei mellett az egészséges életmód és az Update-program mellett korteskedik.
Az öt hónapos Zalán is szerepet kapott Schobert Norbiék új reklámkampányában. Az apró csemete két testvére és szülei mellett az egészséges életmód és az Update-program mellett korteskedik.
Schobert Norbi és Rubint Réka szerelmének mindhárom gyümölcse kamerák elé állt – pontosabban ült – annak a reklámfilmnek a felvételén, amelyben az Update-család az egészséges életmód mellett kampányol.

– A gyermekeinkkel közösen forgatott reklámfilmet a kereskedelmi csatornák sugározzák majd. Egy üzenetet mondunk el az embereknek, amelynek lényege, hogy az egészségnél nincs fontosabb dolog a világon, és a cukorbetegségből és az elhízásból eredő modern kori népbetegségek az egész családot érinthetik – magyarázta Réka. – A megelőzés a legcélravezetőbb, fontos, hogy az utódaink milyen mintát követnek.

Bár a hirdetés magasztos mondanivalójához kétség sem fér, Norbiék aligha karitatív céllal készítették: nem nehéz felfedezni mögötte az Updateprogram népszerűsítését is. A háromgyermekes édesanya mégsem fél attól, hogy támadások érik, amiért gyermekeit is bevonta a kampányba.

– Egy olyan világban, ahol minden második gyerek elhízott, és minden negyedik ember cukorbeteg, semmi kivetnivaló nincs abban, hogy egy ilyen jó ügy érdekében kommunikálunk a gyerekeinkkel, ez legyen a legnagyobb bűnünk. Biztos vagyok benne, hogy néhány év múlva ők is büszkék lesznek rá, hogy részt vettek egy ilyen komoly kampányban. Semmiképp nem engedném őket olyan reklámfilmben szerepelni, amely miatt később szégyenérzetük támadna. Anyaként nagyon büszke voltam rájuk, amiért fegyelmezetten viselkedtek végig a forgatáson, imádom őket. A stáb tagjai is megjegyezték, hogy hihetetlenül jól neveltek és ügyesek voltak, ez pedig annak is köszönhető, hogy a két nagyobbik már sportol – mondta Réka.

OZS