Nincs bikini - ruhában már nem olyan érdekes a szépségverseny

Nincs bikini - ruhában már nem olyan érdekes a szépségverseny

nézettség
PUBLIKÁLÁS: 2018. szeptember 14. 12:00
Bors

Több mint egymillió­val csökkent azok száma, akik nézték a tévében a Miss America idei döntőjét – derült ki a Nielsen piackutató cég adataiból. Ez lett a hatása annak, hogy eltörölték a lányok fürdőruhás színpadi jelenését. Az amerikai nézők kimondták az ítéletet: az nem annyira érdekes, ha a versenyzők a zsűrivel társalognak, mint az, ha megmutatják magukat bikiniben.

Tavaly 5 millió 350 ezer, idén csak 4 millió 340 ezer embert ültetett a szépségverseny a készülékek elé. A 18–49 éves korosztályban markáns 36 százalék volt a visszaesés. A Miss Americával egy időben játszották az amerikaifutball-bajnokságban a Chicago Bears–Green Bay Packers meccset, és az élő közvetítésnek a becslések szerint 18,9 millió nézője volt.

Az 1922-es, első Miss America szépségverseny óta ez volt az első, amin nem vonultak fel a lányok fürdőruhában.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.