Lévai Adri mellei előtt hever az egész világ

Elsőként érte el a magyar hírességek közül a 3 milliónyi Facebook-követőt Lévai Adrienn. Az egykori playmate-nek anyagilag is megéri, hogy ennyien imádják. A legtöbb lájkot a cicis szelfijei hozzák.
Elsőként érte el a magyar hírességek közül a 3 milliónyi Facebook-követőt Lévai Adrienn. Az egykori playmate-nek anyagilag is megéri, hogy ennyien imádják. A legtöbb lájkot a cicis szelfijei hozzák.

Alig három hónap alatt egymilliónál is több új követője lett Lévai Adriennek. Pedig decemberben még „csak” kétmillió követővel rendelkezett.

– Naponta 15–20 ezren csatlakoznak, már lassan én sem értem a dolgot – reagált megkeresésünkre Adrienn, aki korábban azzal magyarázta a sikerét, hogy külföldi munkái miatt a világ minden részéből követik. A legtöbben az USA-ból, Indiából és Mexikóból. Az utóbbi nem is meglepő, hiszen az ottani Playboyban többször szerepelt a címlapon.

Saját bevallása szerint Facebook-függő, és egész nap az oldalát szerkeszti, de már egy külföldi szerkesztője is van, aki a fizetett posztjait kezeli. Ugyanis sokan fizetnek is azért, hogy reklámjuk felkerüljön az oldalára.

Gombos Zsolt, az Online Média Akadémia alapítója szerint a lájkolók egy értékközösséget alkotnak, ami anyagilag is mérhető. Szerinte még tudatosabb tervezéssel a mostaninál is többet kereshet ezzel Adri. A legtöbb like-ot a mellkitevős szelfijeire kapja.

– Erre is van magyarázat – folytatja Adri. – Ha mást teszek ki, senkit nem érdekel. Volt, amikor igényes, profi, magazinos fotókat tettem fel, azokra alig jön reakció. Egy tükrös, amatőr szelfire akár öt­venezer, vagy még több lájk, több száz megosztás és több ezer komment jön. Gyakran vádolnak azzal, hogy fizetett lájkolóim vannak. Ez nem igaz: követőt elméletileg lehet vásárolni, de aktivitást nem!

Kapcsolódó jegyzetünk itt olvasható.