Edináé az ország legjobb feneke, tízmilliót ér – fotók

Íme az ország hátsója! Márton Edinát nagyrészt a popsija tartja el, pedig nem is elégedett vele.
Íme az ország hátsója! Márton Edinát nagyrészt a popsija tartja el, pedig nem is elégedett vele.

A férfiak többsége már biztosan alaposan szemügyre vette, Mártoni Edina feneke ugyanis már annyiszor jelent meg a képernyőn, mint egy átlagos sorozatszínész. A szabolcsi származású lányt a popszakma legnagyobbjai adják egymásnak kézről kézre, és a videoklipekben elsősorban a feneke játssza a főszerepet.

– Pedig egyáltalán nem vagyok kibékülve a hátsómmal. Igaz, saját magammal sem – mondta a Borsnak Edina.

– Világ életemben kishitű voltam, ezért is járok rendszeresen edzeni, és foglalkozom a testemmel, a külsőmmel. Elégedett azonban még sosem voltam, így mindig van motivációm – mosolygott.

Mártoni Edina

Életkor: 23 év
Magasság: 162 cm
Súly: 52 kg
Mell: 80 cm
Derék: 64 cm
Csípő: 88 cm

Edina négy éve él a fővárosban, egy kínai étteremben kezdte a pályafutását, majd egy cégnél irodai munkát vállalt. Igazi karriert azonban a fenekével futott be.

– Egyszer kaptam egy telefonszámot, és másnap már egy kiállításon hostesskedhettem. Azóta nincs megállás. Videoklipekbe, promóciókra, hostess-munkákra hívnak, de szerepeltem már tévéműsorokban is. Az RTL Klub Vigyél el című műsorába például végső elkeseredésemben mentem, három éve vagyok szingli, nagyon hiányzik már egy szerető társ – panaszolta Edina.

A tökéletes popójú lány a közelmúltban csaknem kockára tette legszebb testrészét.

– Sokáig hezitáltam, hogy a fenekemet vagy a cicimet csináltassam-e meg, végül az utóbbi mellett döntöttem, és rövidesen kés alá fekszem – mondta az ország feneke.

Top 4 gyakorlat fenékre

1. Guggolás: A mély guggolás az egyik leghatékonyabb popsiformáló gyakorlat, lényege, hogy a terpesz legyen vállszélességűnél egy kicsit nagyobb, lábfejek kifelé néznek, a törzs egyenes, a sarok a talajon marad, miközben guggolunk. Ha a hátunk engedi, súlyzóval dolgozzunk, a gyakorlat amúgy a hát- és a combizmot is fejleszti.

2. Kitörés: Egy helyben és sétálva is végezhetjük a gyakorlatot, mindkét esetben mindkét térd derékszögben hajlik, a törzs inkább hátra, mint előre dől, hát egyenes. Szintén végezhető súllyal a gyakorlat, de súly nélkül is hatékony, ha nagy ismétlésszámmal csináljuk.

3. Felhúzás: A súlyemelők mozgásához hasonló gyakorlat, a törzs itt is egyenes, a terpesz vállszélességűnél szélesebb, lábfejek kifelé néznek. A mozdulatot a far- és combizomból indítjuk, nem a törzsből, hátunk végig egyenes, amikor felérkezünk, erősen ráfeszítünk a fenékre.

4. Merev lábas felhúzás: Zárt lábbal végezzük a gyakorlatot, a súlyt a comb mellett engedjük le, egyenes háttal. Amikor húzzuk vissza a súlyt, a mozdulat felgyorsul, a végén ráfeszítünk a farizomra.