12 milliós motorcsónakkal száguld Sebestyén Balázs

Balázsról eddig is tudtuk, hogy szereti a jó autókat, most azonban a Bond-filmekben is feltűnt motorcsónakkal repeszt a Dunát.
Balázsról eddig is tudtuk, hogy szereti a jó autókat, most azonban a Bond-filmekben is feltűnt motorcsónakkal repeszt a Dunát.

Míg korábban csak jet skível szelte a Duna habjait Sebestyén Balázs, most nagyobb járgányra váltott. A képen látható motorcsónak a legújabb modellek közé tartozik, annyira menő, hogy ez a márka a régi James Bond-filmekben is feltűnt.

Nyilván sokan irigykednek a tévésre, hogy 38 évesen ekkora luxust engedhet meg magának, ilyenkor elfelejtik, hogy ő azok közé tartozik, akik keményen meg is dolgoznak a jólétért. Nem vitás, hazánk egyik legfoglalkoztatottabb műsorvezetője Balázs, szombaton főműsoridőben kétszer is feltűnik az RTL Klub képernyőjén, ráadásul az egyik legnépszerűbb reggeli rádióműsor is az ő nevéhez fűződik. Hajnalban kel, délutánonként gyakran forgat, este pedig a reggeli rádióműsorra készül. Aktívan részt vesz a Class FM adásának szerkesztésében. Nem kis szerepe van abban, hogy piacvezetők az éterben. Munkáját pedig megfelelőképpen honorálják is, sőt ismertségének köszönhetően nem is kell mindenre költenie.

– A héten végre megérkezett Amerikából Sebestyén Balázs hajója, egy vadiúj, sárga GTS 225-ös Glastron. Izgalmas volt, ahogy a kamion begurult a kikötő területére, és végre levehettük. Azonnal elindult, hogy közösen bontsuk ki, hogy belemásszunk, hogy átnézzük, hogy belekukkantsunk a motortérbe – áll egy hajókkal foglalkozó cég weboldalán, ahol már a kezdőlapon ott mosolyog az RTL Klub műsorvezetője, amint kezet fog a vállalat egyik munkatársával az említett csodajárgányban. Merthogy az, a magyar oldalon ugyan nem találni meg az árát, de külföldön 11,8 millió forintnak megfelelő dollárért árulják. A szakértők szerint is roppant dögös lett a széria 2016-os, leg­újabb modellje, amelyet a műsorvezető azonnal ki is próbált a Dunán.
­­

A Bors azt kérdezte Balázstól, milyen érzés egy ilyen csúcsmodellel száguldani, illetve arra is kíváncsiak voltunk, mennyire viselik meg az irigységből fakadó, rosszindulatú megjegyzések.

– Való igaz, megkeresett egy cég, hogy legyek a márkájuk reklámarca. Tudták rólam, hogy imádom a Dunát és a vízi sportokat. Szívesen mondtam igent a felkérésre és a megállapodás szerint bármikor, bármennyit használhatom, de legnagyobb bánatomra a hajó nem az én tulajdonom, hanem a forgalmazó cégé, úgyhogy senkinek semmi oka irigykedni – mondta a tévés.

Kapcsolódó jegyzetünk itt olvasható.