Két héttel ezelőtt durván beszóltak egy vásárlónak az egyik fővárosi Tescóban. Gyöngyösi József szeptember 14-én, zárás előtt nem sokkal ment be az egyik Rákóczi úti üzletbe, ahol az áfás számla igénylésekor állítása szerint a pénztárosnő flegmán viselkedett vele, a blokkot nem a kezébe adta, hanem félvállról odahajította neki. József emiatt elkérte a panaszkönyvet, amelyet először nem is akartak odaadni neki. Miután kérte az üzletvezetőt, odaadták neki a könyvet. Ennek kitöltése közben az eladó azt kezdte el kiabálni, hogy „buzikat és nyomorékokat” amúgy sem szolgálnak ki.
József természetesen felháborodott a történtek miatt, s lapunk megkeresése mellett ügyvédhez is fordult, illetve felvette a kapcsolatot a többek között a leszbikusok és melegek jogait védő Háttér Társaság nevű civil szervezettel is. József tegnap a rendőrségre is elment, és feljelentést tett. Bár ott azt mondták neki, hogy személyiségi jogai valóban sérülhettek és rágalmazhatták őt, mégsem indítottak eljárást. A férfi így az Egyenlő Bánásmód hatóságához fordult, hogy bizonyíthassa igazát.
A Bors megkereste a Tescót is, hogy valóban megtörtént-e, és ha igen, így történt-e ez az eset, s hogy foglalkoztak-e már a panasszal. A sajtóosztálytól azt a választ kaptuk, hogy mindenképpen kivizsgálják az ügyet, utánajárnak, tényleg így viselkedett-e az egyik dolgozójuk. Hozzátették, hogy a vállalat minden formában elítéli az ehhez hasonló magatartást attól függetlenül, mi zajlott le pontosan szeptember közepén az érintett üzletben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.