Orbán Ráhel terhes – a magyar reformok működnek

Bár néhány hete még a Fidesz is bőszen támadta a kormányközeli hírportált egyik obszcén cikke miatt, most úgy fest, annyira mégsem sikerült elrúgniuk azt a bizonyos pöttyöst.
Bár néhány hete még a Fidesz is bőszen támadta a kormányközeli hírportált egyik obszcén cikke miatt, most úgy fest, annyira mégsem sikerült elrúgniuk azt a bizonyos pöttyöst.

Nem telt el sok idő azóta, hogy a G. Fodor Gábor által vezetett hírportál, a 888.hu leközölte Rába Tímea volt szépségkirálynő 18 évvel ezelőtti aktfotóit. A névtelenül író szerző pedig azon elmélkedett, hogy annak idején milyen sokan önkielégítettek a képek láttán. Tóbiás József MSZP-elnök feleségét „hajdani szépségkirálynőnek és szexuális segédeszköznek” nevezték, és a cikkben Tóbiás 13 éves lányának, Ninának a fotóját is megjelentették. A szerző még azt is megjegyezte: nem tudni, mi a rosszabb: ha a tinédzser lány apját követné a politikai pályán, vagy az anyját a pornófotózásban.

A Fidesz frakcióvezető-helyettese, Gulyás Gergely az eset után a Facebookon azt írta: jóízlésű embernek a 888-hoz semmi köze nem lehet, és teljes szolidaritással él Tóbiásé és családjá felé. Úgy tűnik azonban, hogy a portál azóta mégis visszatalált a helyes útra, és a 888.hu-n újra nagy számban találhatjuk meg a kormány hirdetéseit.

Ez nem lehet véletlen, mivel a portált kiadó cég, a Modern Media Group 50 százalékos tulajdonosa Habony Árpád, aki Orbán Viktor kormányfő – nem hivatalos – főtanácsadója. Tehét ahogy az alábbi kép is mutatja: a magyar reformok működnek és 2016-ban Orbánéknál is nő a családi adókedvezmény.

© Fotó: 888.hu