Aktuális

Májusban is piacvezető a TV2 Csoport

Bors

Létrehozva: 2019.06.06.

<strong>2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt. Emellett a TV2 is tovább tudta növelni előnyét a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett.</strong>

2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt (SHR%: TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 20,0%, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A TV2 Csoport kábelportfóliója – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban. 

Májusban a TV2 Csoport kábelcsatornái közül a Prime győzelmet aratott egyik legfőbb konkurense, a Cool felett mind a teljes lakosság, mind a 18-59 évesek körében a főműsoridőt tekintve, és egész napra vonatkozóan is (prime time SHR% Prime (4+): 2,6%, Cool (4+): 2,0%; Prime (18-59): 2,9%, Cool (18-59): 2,6%, Live adatok alapján). 

Emellett a TV2 a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban tovább tudta növelni előnyét az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett.

A májusi hónap legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a május 14-én este 6 órától sugárzott Tények volt, rekord nézettséggel: a teljes lakosság körében percenként átlagosan több mint 873 ezer néző követte figyelemmel az adást (szemben a konkurens RTL Klub 714 ezres átlagos nézőszámával ugyanezen idősávban), s összesen közel 1 327 000 nézőt ért el a műsor. A Tények ezen adását az éppen tévét nézők több mint egynegyede (25,2%-a) választotta, míg a konkurens Híradó 20,6%-os közönségarányt (SHR%) ért el ugyanebben az idősávban.

A TV2 sikeréhez a Bezár a Bazár! második évadának nézettsége is nagyban hozzájárult. A game show 18-59, valamint a 18-49 évesek körében a májusi hónap második legnézettebb műsora lett május 30-i adásával. A teljes lakosság körében átlagosan csaknem 805 ezer fő nézte percenként, míg a konkurens csatorna azonos idősávját 587 ezer néző követte figyelemmel (SHR% TV2: 19,9%, RTL Klub: 14,5%). Az eddigi 29 részt figyelembe véve a Bezár a Bazár! egy-egy epizódja átlagosan 1 248 000 embert ért el a teljes lakosságból. A műsor saját idősávjában 25-ször tudott győzelmet aratni a teljes lakosság körében mind az 1 főre jutó átlagos nézőszám (AMR), mind közönségarány (SHR%) alapján. A 18-59, valamint a 18-49 évesek körében 21-szer nyerte meg a versenyt az RTL Klubbal szemben ugyanezen mutatószámok alapján.

Mokka is sikeres hónapot tudhat maga mögött. A teljes lakosság körében egy-egy adásával átlagosan közel 506 ezer főt ért el. A teljes lakosság tekintetében a május 15-i adás volt a hónapban a legnézettebb, 19,8%-os közönségaránnyal (ugyanezen idősávban az RTL Klub Reggeli című műsora 4,4%-os közönségarányt ért el). A 18-59 évesek körében a május 31-i adás ért el kiemelkedő, 16,9%-os részesedést, míg ugyanezen célcsoportban és idősávban az RTL Klub részesedése 4,2% volt.

Ez is érdekelhet

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17162256_auto_resized.jpg
origo.hu

Figyelmeztetést adtak ki az autósoknak: sokba kerülhet, ha ezt elmulasztják

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/27431_resized.jpg?avcount=1714067713
origo.hu

Itt a bejelentés: Oroszország kész hadat üzenni a NATO-nak

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17162561_auto_resized.jpg
borsonline.hu

Most kaptuk a lesújtó hírt: meghalt a nemzet művésze

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17162974_auto_resized.jpg
mandiner.hu

Lengyel védelmi miniszter: Elég dühítő látni a kávézókban ülő hadköteles korú férfiakat, míg mi Ukrajnát segítjük

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17149504_auto_resized.jpg
ripost.hu

Mennyire vagy művelt? 10 emberből 9 nem tudja ezeknek a szavaknak a jelentését

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17159500_auto_resized.png
hirtv.hu

Tüttő Kata szerint Víg Mór pénzt vehetett fel a Lánchíd felújítására szánt összegből + videó

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17144894_auto_resized.png
lakaskultura.hu

Váza saját kezűleg: Zseniális DIY-ötlet a lakberendezés szerelmeseinek

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17161300_auto_resized.jpg
borsonline.hu

Teljes siker, buknak a 18 éves magyar úszónőre a tengerentúlon

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17162976_auto_resized.jpg
borsonline.hu

Megismétlődött Suhajda tragédiája, 20 év tapasztalattal rendelkező hegymászó vesztette életét

https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17160216_auto_resized.jpg
borsonline.hu

„Az a kérdés, hogy ez szívedre vagy az eszedre hallgatsz” – Gyöngyi meghozta a végső döntést, Csabi azonnal könnyekben tört ki

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

https://cdn.borsonline.hu/2024/04/4H8GEHwcNa4dvFUzCSOoHZ2BNappZ9kvhVqjVouuGi4/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2ExOGMwZTBmNDM4ODQwNjk4NzZiYTk5YzgxNzBhNzQw.jpg
Szívszorító

„Sírva közöltem vele a hírt" – meg vannak számlálva a 14 éves Melissza napjai

https://cdn.borsonline.hu/2024/04/2vudeWudvFN4VNz1BKE6oQuXwnhIptwHisHvWY4I5hY/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzMyZDczMmIzOWVlYTQzYmQ4ZWNmMmNkMDM2OWExNGJk.jpg
Betegség

„Arra jött be, hogy üvöltök és bőgök” - kitapintott egy csomót, sokkoló diagnózist kapott Piros