Hosszú Katinka nagyon jól tudja, hogy a karrierjében mennyire fontos szerepet tölt be az édesanyja, ezért is vállalta el, hogy egy kampány nagykövete lesz.
A P&G korábbi olimpiai kampányainak, kritikusok által is elismert filmjei, a “Pick Them Back Up”, a “Kids” és a “Best Job” minden idők legnézettebb olimpiai videói közé tartoznak. A történetet folytatva a “Strong” videó most egy újabb szemszögből közelíti meg az édesanyák kulcsfontosságú szerepét gyermekeik életében.
A „Strong” azt a mindennapi igazságot mutatja be, hogy a hétköznapi anyák bátorsága miként állít példát gyermekük számára a kritikus időszakokban. A film négy, az Olimpiai Játékokra készülő anyuka és gyermeke utazását kíséri végig, bemutatva azokat a pillanatokat, amelyek alkalmával az anyák ereje képes mindent megváltoztatni. Ezek azok a pillanatok, amelyeket minden gyermek felidéz és bátorságot merít a világ legnagyobb színpadán, az Olimpiai Játékokon.
„Úgy érzem, mintha a saját történetemet látnám viszont.” – mondta Hosszú Katinka, ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó. “Mindig is inspiráló és példaértékű volt számomra az az erő, amit édesanyám tanúsított egész pályafutásom alatt. Nagy hullámvölgyeket kellett átélnem ahhoz, hogy most itt tartsak ahol, de anyu még akkor is pozitív maradt és a másnap lehetőségeit tartotta szem előtt, amikor a dolgok éppen nem a tervek szerint alakultak. Anyukám mindig mellettem van, támogat, sosem voltak elvárásai velem szemben. Anyu nélkül közel sem lennék olyan erős lelkileg, mint amilyen vagyok. Hálás vagyok, hogy egy ilyennagyvállalat elismeri édesanyám erejét, mindazt, amit értem tett és tesz, valamint azt, hogy mennyire fantasztikus nő is ő valójában.”
A „Strong”-ot az a hollywoodi Jeff Nichols rendezte, aki a nemrég megjelent és sokat emlegetett Midnight Special című filmet is. A két perces “Strong” videó teljes hosszában digitálisan, rövid formában pedig a televíziók képernyőjén is megjelenik majd a világ több mint harminc országban.
„A kampány alapgondolata, hogy minden sportoló mögött áll egy csodálatos anya” - mondta Marc Pritchard, P&G globális marketing és márkafejlesztési igazgatója. - „Az édesanyák elkötelezett támogatójaként tekinteni az Olimpiai Játékokra számunkra természetes, hiszen a márkák nemcsak az olimpikon anyukák, de minden édesanya hétköznapjainak részei. Felismertük az anyák erejét az élet minden területén és látjuk, miként támaszkodnak erre az erőre gyermekeik még felnőtt korban is. A kampány során szeretnénk elérni, hogy minél többen csatlakozzanak ahhoz a köszönetnyilvánításhoz, amelyet az erős gyermeket nevelő édesanyáknak intézünk.”
A P&G olimpiai kampányát minden évben a márkák által készített kutatások inspirálják. Ezek a kutatások szolgálnak termékeink fejlesztésének alapjául is, hiszen alapelvünk, hogy olyan termékeket hozzunk létre, amelyek az édesanyák és a családok életét is megkönnyítik. Idén először mutatja be az így készült kutatások eredményeit globális Anya kutatásában, melyből kiderül mit jelent anyának lenni napjainkban:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.