Dugi Zsuzsinak az ügyfél boldogsága a fontos

Tíz emberből tíznek feltehetőleg nem egy vécédugulás megszüntetésén fáradozó, 64 éves asszony képe jelenik meg lelki szemei előtt, ha meghallja azt a nevet, hogy Dugi Zsuzsi. Pedig nem Kovi legújabb felfedezettjét, hanem a főváros egyetlen du­guláselhárítással foglalkozó asszonyát hívják így.

Tíz emberből tíznek feltehetőleg nem egy vécédugulás megszüntetésén fáradozó, 64 éves asszony képe jelenik meg lelki szemei előtt, ha meghallja azt a nevet, hogy Dugi Zsuzsi. Pedig nem Kovi legújabb felfedezettjét, hanem a főváros egyetlen du­guláselhárítással foglalkozó asszonyát hívják így.

A konkurencia ra­gasztotta ezt a nevet Rácz Zsuzsára, de őt nem zavarja. Még rajongói csoportja is van a Facebookon ezen a néven. Mégis hogyan kerül valaki nő létére ebbe a nem túl nőies szakmába?

– Csaknem negyvenéves koromig a sajtóban dolgoztam, addig azt se tudtam, mi az a csőgörény. Aztán lépni kellett. Nem ezzel akartam én foglalkozni, csak olyan dologgal, ami áfamentes. Annak idején még az összes szennyvízkezeléssel kapcsolatos tevékenység annak számított. Akkoriban nem voltak az országban duguláselhárító gépek, én magam gyártattam le a berendezéseket, amiket kitaláltam. Budapesten akkor négy cég működött ezzel a profillal, most hatszáz ilyen vállalkozás van. Nagy a konkurenciaharc – meséli Dugi Zsuzsi, akinek meggyőződése: bár nem szokványos a szakmája, megvan a szépsége.

Ő az egyetlen nő ezen a szakterületen Budapesten. Imádják a Facebookon © Fejér Bálint

– Engem a sikerélmény motivál. Amikor a megrendelő boldog, hogy kihúztuk a bajból, mi is boldogok vagyunk. Itt nem a pénz dominál, hanem a másik iránti tisztelet, a segíteni akarás. Ez utóbbiért vagyunk, egyáltalán nem önös a cél. Az az igazi eredmény, amikor az ügyfél megállapítja, hogy végre megszűnt a probléma, már nincs piszok és rendetlenség, minden helyreállt. Ez nagyon jó érzés! Nekem is, meg annak is, aki kapja ezt a szolgáltatást – foglalta össze ars poeticájat Dugi Zsuzsi.