Bár nem kíséri akkora indulat a mostani István, a királyt, mint anno az Alföldi Róbert fémjelezte előadást, azért összecsapnak az érvek és ellenérvek. Ki hogyan énekelt, megfelelő volt-e a hangosítás, hogyan teljesítettek az új szereplők, jó döntés volt-e egy-egy énekes leszerződtetése? A producer, Rosta Mária – szerintem – nagyrészt helyesen látja a dolgokat, igyekszik igazságos ítéletet hozni, noha szinte eggyé vált a rockoperával.
Sokat hallani mostanában, hogy elértéktelenedett eszmék, gondolatok, olcsó közhelyek és agyonismételt, agyonhallott mondatok szegélyezik az életünket, ezért néha feltehetjük magunknak a kérdést: Hol a határ az igazi átadni való és a betanult, ötezerszer előadott között? Mitől lesz hiteles egy előadás? Lehet-e sikeresebb egy nemzet rockoperája újabb korszakban? Mit jelent elégni a színpadon? Mit jelent hinni valamiben? Mit jelent lélekkel megtölteni egy előadást?
Kérdések, hogy aztán itt álljon egy olyan mű, amely valószínűleg évszázadokon keresztül, és talán azon túl is fennmarad.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.