Megnyúzott, véres testek vonaglanak a színpadon Johann Kresnik táncszínházi előadásában.
Felháborodott nézők hagyták ott Johann Kresnik legújabb táncszínházi előadásának berlini premierjét. A Pier Paolo Pasolini Saló, avagy Szodoma 120 napja című filmjének színpadi adaptációja ugyanis a mozihoz hasonlóan tocsog a művérben, a brutális kínzási jelentekben és az aberrált szexjátékokban.
Igaz, az 1975-ös eredeti mozit is sokan a filmtörténelem legkegyetlenebb alkotásának tartják. S máig él a teória, hogy Pasolininek valójában emiatt kellett meghalnia. Az olasz rendezőt ugyanis pár héttel a bemutató előtt gyilkolták meg – a hivatalos verzió szerint egy 17 éves férfi prosti végzett vele –, s több tekercs eltűnt az eredetileg négyórásra tervezett műből. Pasolini egyébként azt kívánta bemutatni ilyen sokkoló eszközökkel, hogy a hatalom mit tesz a neki kiszolgáltatot- takkal.