Nem metróznánk, ha tudnánk a félelmetes igazságot?

Budapest
PUBLIKÁLÁS: 2014. július 17. 11:00
Egyre sürgetőbbé válik az M3-as metró felújítása. A vonalon folyamatosak az üzemzavarok: legutóbb kedden kezdett ömleni a füst a Nyugati pályaudvari megállónál, mert az alagútban lángra kapott az olajsár.
Bors

Kunhalmi Ágnes, az MSZP budapesti elnöke aláírásgyűjtést kezdett az M3-as metró mielőbbi felújítása érdekében, mert szerinte Tarlós István és a főváros fideszes vezetése orosz rulettet játszik a budapesti emberekkel. A főpolgármester azzal vágott vissza, hogy 2010-ig még problémafeltárás szintjén sem foglalkoztak az 1976-ban épült M3-as metróval. Ellenben itt hagyták az elszegényedett és eladósodott BKV-t és a lerongyolódott M3-as metrót források nélkül.

A NOLTV.hu weboldalon július 3-án leadott riport szerint az M3-as metró vonalán 240 metrókocsi közlekedik, amelyek átlagosan 30-40 évesek, és havonta 15 ezer kilométert tesznek meg. A vonal állapotáról elmondták, hogy a talajvíz felszivacsosította a betont, a sínek pedig elváltak a talajtól. Mint elhangzott: ha az utasok tudnák, hogy milyen állapotban van, nem szállnának fel rá.

A BKV Zrt. és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerda este közleményt adott ki, amelyben a felújítási tervekről ír és arról, hogy szerintük senkinek sem kell aggódnia, mert még nem életveszélyes a metróvonal.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.