Bár maga a motorgyár rég megszűnt, közel ötmillió kereséssel uralta a ranglistát a 80-as, 90-es évek slágermotorja, a német Simson. Több mint kétszer annyian érdeklődtek iránta, mint például a BMW iránt, ami az autómárkák között vezeti a versenyt. Négymillió kereséssel a kerékpár a második, de csak egy hajszállal előzi meg a babakocsit.
Ez érthető is, hiszen használtan jóval olcsóbban lehet ezekhez hozzájutni. Az azonban a szakértőket is meglepte, mennyire kelendőek a mezőgazdasági termékek. Az MTZ traktor kaparintotta meg a negyedik helyet, és nem csak a kereslet, a kínálat is hatalmas belőle. A tizedik legkeresettebb szó a ló volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.