Traktor lett a sláger a neten

traktor
PUBLIKÁLÁS: 2014. január 18. 11:00
Nem a számítástechnikai cikkek és nem is az okostelefonok iránt érdeklődnek a legtöbben az internetes apróhirdetési oldalakon. Bármilyen megdöbbentő: a sláger a motor, a bicikli, a babakocsi és a traktor. Ezt mutatta ki a jofogas.hu tavalyi kínálatról készült elemzése.
Bors

Bár maga a motorgyár rég megszűnt, közel ötmillió kereséssel uralta a ranglistát a 80-as, 90-es évek slágermotorja, a német Simson. Több mint kétszer annyian érdeklődtek iránta, mint például a BMW iránt, ami az autómárkák között vezeti a versenyt. Négymillió kereséssel a kerékpár a második, de csak egy hajszállal előzi meg a babakocsit.

Ez érthető is, hiszen használtan jóval olcsóbban lehet ezekhez hozzájutni. Az azonban a szakértőket is meglepte, mennyire kelendőek a mezőgazdasági termékek. Az MTZ traktor kaparintotta meg a negyedik helyet, és nem csak a kereslet, a kínálat is hatalmas belőle. A tizedik legkeresettebb szó a ló volt.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.