Aktuális

Elképesztő megfigyelést tett a magyar apróhirdetési oldal

Bors

Létrehozva: 2013.12.18.

Rengetegen fotózzák le tévéjüket és töltik fel az egyik apróhirdetési portálra úgy, hogy közben megy az adás. A képernyők elemzéséből kiderült: a legtöbben rajzfilmet és mulatós zenét néznek.

Egyedi módon készített felmérést a tévénézők szokásairól a jofogas.hu. Az internetes hirdetési portál munkatársai azt vizsgálták meg, milyen műsor ment, amikor az eladó tévét lefotózták. Kiderült, hogy a Muzsika és a Nóta TV veri a legtöbb közéleti és sportcsatornát. A Házibuli Attilával például többször is feltűnik a tévéket kínáló hirdetésekben. A mulatós zene mellett a rajzfilmek a leggyakoribbak.

– Nem véletlen, hogy az emberek ilyen sok rajzfilmet és mulatós zenét néznek – vélekedik Nótár Mary, aki nagyon örül a mulatós zene népszerűségének. – A felgyorsult, agyonhajszolt élet, a mindennapi gondok miatt egyre többen szeretnének kiszakadni egy időre a valóságból, feledni a gondokat.

A szociológus egyetért vele. – A popzenére vagy egy filmre is sokkal jobban oda kell figyelni, mint ezekre a műfajokra. Az emberek nem akarnak gondolkozni, amikor a tévé elé ülnek, csak önfeledten szórakozni – magyarázza Szilágyi Gyula.

A tévéfotók 27 százalékán a két nagy kereskedelmi csatorna valamelyik műsora futott. Az év 49. hetében a legnépszerűbb műsor a nézettségi adatok alapján az X-Faktor, a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest, illetve a Tények, a Sztárban sztár, a Napló és az Édes élet volt. Vagyis a hírműsorokon kívül a szórakoztató műfajok és a sorozatok tarolnak. Ám valószínű, hogy háttértévézéshez sokan rajzfilmre vagy zenére kapcsolnak.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek