Megfordult a trend a ma nyíló Oldtimer Show-n a SYMA-csarnokban: a veterán járgányok iránti, korábban tapasztalható érdeklődés szépen átcsúszott a néhány évtizedes sportautók felé. Igaz, a kiállított modellek egytől egyig úgy csillognak, mintha most gurultak volna le a futószalagról.
Austin-Healey - 12 millió Ft
Vajon melyik a nagyobb élmény ebben a pazar négykerekűben: az ember hajába kapó szél vagy az irigykedő pillantások sora? Egy biztos: a brit sportautógyártás történetének valódi mérföldköve joggal kedvenc a kiállításra látogatók körében.
International tűzoltóautó - 20 millió Ft
Ritka látvány, pedig teljesen „logikus jármű” a tűzoltó kabrió: esőben minek oltani? A csodamasináról az a hír járja, hogy gyöngyösi tulajdonosa ezzel szokta fagyizni vinni a családját.
BMW Bertone - 50 millió Ft
A német prémiummárka modelljei sosem voltak filléres darabok. Ráadásul ez az 1965-ös, bőrkárpitozású, elektromos ablakemelős autó nemcsak kora és állapota, de limitált darabszáma miatt is komoly értéket képvisel. A Luccio Bertone tervező álmodta karoszszéria Olaszországban készült. Mindössze 603 példány létezik belőle, ez az 597-es sorszámú.
Mercedes 190SL - 20 millió Ft
Erről a kortalan gyönyörűségről nehéz megmondani, hogy éppen 55 esztendeje állították forgalomba. Nem csoda, hogy számos filmszerep után Rihanna Te Amo című klipjében is megcsillan a napfény a formás karosszérián. Végsebessége megáll ugyan az óránként
171 kilométernél, de ez a kocsi megérdemli a hosszabb figyelmet.
Ford T-modell - 8 millió Ft
Van, ami nem változik: 1919-ben is irigylésre méltó volt az, aki ilyennel büszkélkedett, s ma sincs ez másként. Igaz, nem árt komolyabb autószerelői ismeret és szerelőruha annak, aki ilyennel szeretne útra kelni. A régi járművek ugyanis, bármilyen szépek, gyakrabban igénylik a babrálást, mint a mai modellek.